Veebipoe Hüpnotisöör Ants (edaspidi Veebipood) omanik ja haldaja on Rootslane OÜ (registrikood 14469120 , juriidilise aadressiga Vaarika tn 2, 62034, Kambja alevik, Kambja vald, Tartu maakond
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toodete juures toodud hinnad sisaldavad käibemaksu.
- Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise võimalikud viisid ja tasud kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Tellimuse eest saab tasuda neljal võimalikul viisil:
- Pangalingiga: Eesti (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, Luminor, Citadele, Revolut). Pangalingiga teostatud makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Pangalingiga tasumine toimub väljaspool Veebipoodi vastava panga turvalises keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- krediitkaardiga (Visa, Mastercard)
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
- Veebipoe omanik Rootslane OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejatele Montonio Finance OÜ.
Tarnetingimused
- Kaupu saadetakse
- Eestisse pakiautomaatidesse
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimuse kinnitamisel saatmisviisi juures.
- Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Tarneaeg võib pikeneda, kui Ostja on tellinud kaupa erinevatest ladudest (iga toote juures saab vaadata, millises laos toode parasjagu asub). Perioodidel, mil pakkide mahud on tarnepartneritel suuremad, võib tarneaeg pikeneda. Eesti-sisesed saadetised saadetakse kliendile tellimusel märgitud Omniva, Smartpost Itella või DPD pakiautomaati või Itella kulleriga kliendi sisestatud aadressile.
- Kaup pannakse teele pärast tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe arvelduskontole ning mitte hiljem kui laekumisele järgneval tööpäeval.
Tagastamisõigus
- Pärast tellimuse kätte saamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. See tähendab, et tagastataval kaubal ei tohi olla kasutusjälgi.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kui klient taganeb lepingust osaliselt, tagastatakse transpordikulud proportsionaalselt.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Väljaspoolt Euroopa Liitu tehtud tellimuste puhul esialgset postikulu ei tagastata.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja koos pildi/piltide ja täpse puuduse kirjeldusega aadressile info@hupnotisoorants.ee.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Täielikku või osalist hüvitamist on õigus taotleda ainult juhul, kui kaupa ei ole võimalik parandada ega ümber vahetada.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, saadab ta need e-kirja teel aadressile info@hupnotisoorants.ee.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.